31 Mei 2022

Today’s Top StoriesBitcoin up 5%, fasten your seatbelts everyone


  Pelanggan mahu bercakap dengan anda. Jadikannya mudah.
Cuba sembang langsung secara percuma
Mendengar. Belajar. Meningkatkan.
Perisian sembang langsung Olark dan alat data pelanggan membantu anda belajar dari setiap interaksi dalam talian.

01
Chat in real time
Berbual dalam masa nyata
Libatkan pelanggan anda, jawab soalan, dan kumpulkan maklum balas

02
Three person in front of laptop organize customer data
Atur data pelanggan
Simpan nota berstruktur dan transkrip sembang di Olark atau CRM anda

03
Apply live chat insights
Gunakan cerapan sembang langsung
Manfaatkan input pelanggan untuk mengoptimumkan produk dan perkhidmatan anda
Kisah Kejayaan Pelanggan
Kajian kes kami berkongsi cara pelanggan Olark meningkatkan penukaran, menurunkan jumlah panggilan, mengumpulkan pandangan pengguna dan banyak lagi.
Lush Cosmetics UK
Peningkatan jualan 174%
Lush Cosmetics UK menyaksikan penukaran 174% lebih tinggi untuk pelanggan yang berbual.
Lihat Hasilnya
University of Montana
Penurunan sokongan 50%
University of Montana menggunakan Olark untuk mengurangkan pertanyaan berulang sebanyak 50%.
Lihat Hasilnya
Landmark Properties
Kadar tutup 50%
Landmark Properties menukar 50% daripada Olark membawa kepada pajakan.

Lihat Hasilnya
Terokai Kajian Kes
Pasukan kecil menggunakan sembang langsung Olark untuk:
Dengar pelanggan dalam talian
Semua orang mahu merasa didengar. Beri pelanggan telinga yang baik dengan:
Borang pra-sembang tersuai: Mulakan perbualan dengan mengumpulkan konteks sebelum sembang bermula
Mesej yang dicetuskan: Hantar cadangan atau tawaran istimewa secara automatik pada saat yang tepat
Pemesejan luar talian: Tidak bebas untuk berbual? Biarkan pelanggan meninggalkan mesej, dan membuat susulan melalui e-mel

Belajar daripada data sembang langsung
Pelanggan adalah guru terbaik anda. Dengan ciri-ciri Olark, anda tidak akan terlepas pelajaran:
Akses data mudah: Kemas kini rekod pelanggan dan jejak lawatan dan paparan halaman, semasa berbual
Arkib transkrip: Simpan teks penuh setiap perbualan ke pangkalan data yang boleh dicari
Integrasi tanpa had: Hantar data sembang terus ke alat jualan dan sokongan anda yang lain

Meningkatkan jualan dan sokongan
Hidupkan visi perniagaan anda - kami akan memberi anda data yang anda perlukan:
Papan pemuka masa nyata: Dapatkan laporan terkini mengenai metrik sembang dan maklum balas pelanggan
Laporan e-mel: Terima ringkasan data harian, mingguan atau bulanan dalam peti masuk anda
Integrasi Analitis Google: Tambahkan acara Olark untuk paparan corong penukaran anda yang lebih kaya

Terokai ciri-ciri

Selepas kami memasang Olark, kadar penukaran pelawat ke percubaan kami meningkat dua kali ganda — dan keupayaan untuk menangkap dan berkongsi transkrip sembang mencipta gelung maklum balas yang lebih ketat antara pasukan jualan, sokongan dan pemasaran kami.
Kakitangan kuasa dua
Bonus:
Kami juga punya pelanggan yang bahagia.
10
TAHUN
memperkasakan perbualan sebenar

5 Anugerah Stevie
untuk perkhidmatan pelanggan
The Stevies, The American Business Awards logo
Lebih
40,000
pelanggan di 170 negara

Harga yang mudah dan boleh diramal untuk pasukan dari semua saiz
Bermula dari hanya
$ 29 setiap ejen sebulan
Terokai rancangan
Perbualan pelanggan sebenar.
Faedah perniagaan sebenar.
Cuba secara percuma

Powered by

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

https://www.ocbc.com.my/business-banking/accounts-and-services/onecollect

Superbike World Championship 2022 awaits BMW Motorrad Motorsport this coming weekend

Superbike World Championship 2022 awaits BMW Motorrad Motorsport this coming weekend The fifth event of the season at Donington ...